http://www.xmasclock.com/

7 juli 2015

Compeed plåster mot blåsor

Jag har aldrig provat ett plåster som skulle vara något mer extra än domdär vanliga man köper i sin närbutik..
Jag får också nu och då blåsor på fötterna,alltså skavsår och attans så sjuka dom kan bli..

Från buzzador kom chansen att gratis få prova kampanjen med skavsårs plåstret Compeed,inget att fundera över,jag ville så gärna med och fick även möjligheten.


Klart som solen var att ta på dom underbaraste av skor som också är dom riktigt jäkligaste,ett par super snygga klar orange röda lack ballerinor..


Det står att det är även bra att lägga på plåstret i skyddande syfte,alltså har man skor man vet att ger en skavsår så lägger man plåstret på innan skorna.
Tre olika storlekar finns det,den första för hälens parti,den andra för tår och den tredje för platsen just under stortån innåt på foten..där brukar jag få skavsår av dessa skor så på med ett plåster bara.


Plåstren är även bra uttänkta,här behöver man inte i misstag heller ta i limsidan utan allt går smidigt och bra och på så sätt garanteras ett bra fäste.



Att plåstret sedan är typ osynligt = Plus!!


 Och hälen fick också ett plåster,man märker knappt att man har ett på sej.fantastisk gelé dyna



Sen var det dags för det riktiga testet,alltså ha på sej skorna och gå omkring på stan och var man nu ville vara..och sade jag att dom är vattentäta..tyvärr blev det inte testat,just nu råkade det inte regna.


5h senare..borde lagt ett plåster till vid sidan om lilltån,men som tur kan man även lägga ett på efteråt så inte blåsan blir mer sjuk och på så sätt läker snabbare..


Och ser ni plåstret jag lade på foten nederom stortån??
-nej inte jag heller..
Och känslan,fantastisk,vilken produkt,varför i hela världen har jag inte köpt hem denna tidigare?!?


Och här änn en bild på hälen som hade ett plåster på sej..inte en blåsa så långt ögat når.


Compeed har även andra produkter som kan löna sej att ta en titt på

Inget kommer att stoppa dej i sommar!!!(bara du har compeed i väskan ;)

2 kommentarer:

  1. Compeed är faktiskt jättebra, har ett paket med i handväskan. Men nu då jag köpte Ecco skor har jag inte fått skavsår, inte ens fastän det är festskor.
    Men som sagt, Compeed är toppen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske man själv borde satsa på ett par eccon nåttag😊

      Radera