http://www.xmasclock.com/

16 september 2015

Kors i taket!

Mitt syrum,mitt hobbyrum,mitt rum av möjligheter...

Låt mej visa taket innan,helt simpelt enkelt,något slags paff tak som var väldans coolt på 60/70 talet,ett tak av raka ränder och inget annat.


Mittiallt fick jag för mej att jag vill ha en ros i taket,en ros av kors-stygn,men att sy i taket är nog lite svårt så det blev en kväll med huvudet uppåt och en massa tuschjar i fickan,en kors-stygns ritning bredvid och voilá,rosen i taket!


Och från samma vinkel som första bilden..



2 kommentarer:

  1. Väldigt fint blev det! Och dina idéer tar inte slut - därför alltid lika kul och spännande att titta in här på din blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känns oms om detta är ett år av inspiration på allvar,roligt att du trivs och vill fortsätta att titta in.
      Och framförallt kommentera,det inspirerar mer än något <3

      Radera