http://www.xmasclock.com/

12 oktober 2015

Utlottning av Stjärnorna

Det blev mycket positiv respons när jag gjorde en liten byteshandel med Carita från Debutsky's blog,massvis med "vill ha" och hjärteögon,så jag tycker att nu om någonsin är det verkligen bra med en utlottning av just Stjärnorna:


Man har möjligheten att vinna samma sats,alltså tre stycken stjärnor som är handgjorda av undertecknad.

Vill du ha möjligheten att vinna dessa? gör då såhär:

Skriva en liten snutt på sin egen blogg om min utlottning och länka tillbaka i kommentarsfältet.

Om man inte råkar ha en blogg kan man även lägga in länken på facebook och länka det i kommentarsfältet.



Utlottningen sker 1 November 2015

7 kommentarer:

  1. Eftersom jag redan har tre stjärnor vill jag att någon annan ska kunna vinna dom här, fastän det i och för sig skulle kunna passa med totalt sex stjärnor - men, puffar nu din tävling och hoppas på många deltagare!

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Puffar i min blogg och på facebook :)
    Vill gärna vina stjärnorna - så fina!
    Kram fr sö Dalsland.

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jättefina stjärnor! 😊 Jag puffar för din blogg på Facebook, jag bloggar inte just nu.

    SvaraRadera
  4. Ja, tack sprid lite stjärnglans här i mitt enkla tjäll. Jag har ett inlägg, som länkar hit, om tävlingen på min blogg: http://nallepuh.blogspot.fi/2015/10/stjarnglans.html

    Ha det riktigt bra och en skön start på inkommande vecka,
    hälsar
    Inge

    SvaraRadera
  5. Vilka fina stjärnor du gjort , tyvärr har jag ingen blogg så man kan väl inte delta då.
    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan även vara med genom att länka utlottningen på Facebook..lycka till!

      Radera