http://www.xmasclock.com/

1 januari 2016

Detta var år 2015..

Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut?  Skaffade Jordvärme.
Genomdrev du någon stor förändring? Flyttade till egnahemshus,mest förändring blev det väl ändå åt fästmannen som aldrig bott i egnahemshus.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Min bror och hans sambo fick sitt andra barn riktigt i början av året.
Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas?  13.3 då vi flyttade
Dog någon som stod dig nära? Som tur inte,men visst har det varit nära..
Vilka länder besökte du? Estland ,snabbt och lustigt.
Bästa köpet? Jordvärmen.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Min fästman gör mej alltid glad,men mycket mycket glad då sonen tog sin första silver medalj i sin kampsport.
Saknar du något under år 2015 som du vill ha år 2016? kanske lite mera lugn och tysthet omkring mej..
Vad önskar du att du gjort mer?  Remont.
Vad önskar du att du gjort mindre? kört midre bil.
Favoritprogram på TV? Hinner knappt se på tv,men gärna Tanskalainen maajussi(En tvättäkta Bonde)
Bästa boken du läste i år? En trädgårdsbok som jag inte minns namnet på.
Största musikaliska upptäckten? mera 80-tals musik..allätare...
Vad var din största framgång på jobbet 2015? Att jag fick det jobbet jag ville ha och helt fantastiska arbetskompisar.
Största framgång på det privata planet? Allt,känns som vi blir bara bättre för vart år,kärleken blommar.
Största misstaget? Inga misstag detta år.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare.
Vad spenderade du mest pengar på?  Jordvärmen.
Något du önskade dig och fick? Egnahemshus med trädgård.
Något du önskade dig och inte fick? Nej..
Vad gjorde du på din födelsedag 2015? Bjöd mina närmaste vänner på nacho dinner.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ..jag tror inte det..
Vad fick dig att må bra? Som förra året: All kärlek och samvaro med fantastiska personer.
Vem saknade du? En bra kill-kompis som jag hoppas ta upp kontakten med igen under nästa år.
De bästa nya människorna du träffade? Min förman och alla mina nya arbetskompisar.
Mest stolt över? Att jag följer mej själv.
Högsta önskan just nu? Att vi får fortsätta såhär .
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?  Leva livet ännu lite till ;)

2 kommentarer:

  1. Det här var intressant - ett sätt att lära känna varandra om fler svarar på det här frågorna.
    Att du följer dig själv och ditt hjärta ska du fortsätta göra.
    God fortsättning på 2016!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst är denhär trevlig,och roligt för en själv också när man kan blicka tillbaka och se vad som var roligt året innan :)

      Radera