http://www.xmasclock.com/

7 januari 2016

Hyllor i skåpet.

I mitt hobbyrum finns det ett skåp som agerat kläskåp för dom som bott här inann,men nu när jag flyttade in så passade inte det mej alls,det blev radat saker på saker på saker och det man behövde fanns ju alltid längst ner,så jag satte igång med ett snabbt hyll projekt.

Två hyllor var allt jag behövde.Jag skruvade upp ribbor på båda sidorna av skåpet och sedan helt ur enkelt blev det brädor utanpå som då blir hyllan,för att få det lite nättare blev det ännu överblivna tapet bitar på hyllorna.


Men nog blir det ju snabbt ändå fyllt med allt,men nu får man iallafall mycket enklare fram det man vill ha.

2 kommentarer:

  1. Alltså... du är hur händig som helst! Kan man ringa dig om man behöver hjälp med nåt smått praktiskt? ;-)

    SvaraRadera