http://www.xmasclock.com/

31 mars 2016

Favorit stället.

Jag Älskar vårt sovrum,jag har älskat alla mina sovrum genom tiderna.
Jag älskar att sitta bland fluffiga täcken,inte rak strykta och strama och massor med dynor så man kan när som helst bara slänga sej bakåt och landa skönt.


Jag kan sittä där i flere timmar,med inredningstidningar,trädgårds tidningaroch inrednings/trädgårds pogram i famnen och spridda runtom mej,verkligen ett favorit ställe.

Vårt sovrum är det minsta rummet i hela huset,men det är så mysigt,fast nog gillade jag vårt gamla sovrum också och det var nästan sex gånger större men ävenså lika mysigt.

Jag köpte en lampa av min kompis och nu jädrans ser man allt i det lilla rummet,värsta strålkastaren med alla sina fem lampor i..lite överstort kanske men det får det gärna vara.


2 kommentarer: