http://www.xmasclock.com/

11 oktober 2016

När kylen är så full.

Av alla godsaker denna sommar hade att ge,titta bara på mängden med saft,sylt och inläggningar,måste dock notera om att här finns ännu inte den gröna tomatmarmeladen på plats,så det blev lite till ännu.



Jag hade tänkt använda detta kylskåp(som är ett fullstort kylskåp) till enbart alla sylter och safter som jag gör under sommarhalvåret,men eftersom jag inte änn har hittat ett kylskåp som jag vill ha uppe i köket så hamnar vi att försöka samsas om plats,så just nu har vi si sådär halva kylen full i vardags mat och andra halvan full av sommargott.

Kanske jag en dag hittar ett kylskåp som passar mej i smak..tänk att det kan vara svårt.

2 kommentarer:

  1. Oj! Det var inte illa! Man spar en del pengar då man inte måste köpa allt i affären och godast är ju hemlagat, säger jag som aldrig syltar eller saftar :-) Köper gärna då och då från lokala producenter på marknader.

    SvaraRadera
  2. Man spar verkligen en hel del slanttar och inte bara det,man vet även vad mab häver i sej.

    SvaraRadera