http://www.xmasclock.com/

23 april 2017

Har jag berättat?

 Innan jul var det en instagram tävling på Småstadsliv´s sida,där skulle man göra en dukning,använda sej av nytt och gammalt,låta fanstasin flöda och dela med sej.

Ni kan läsa om den grejjen HÄR.

Tävlingens pris var ett presentkort till affären Herttanen,som säljer design samt smått och gott,i gammal stil samt modernt,underbart ställe.

Jag kammade hem priset med mina skidor på bordet.

Såhär skrev Pikkukaupunki_loviisa på instagram:

  • pikkukaupunki_loviisaOnnea @bar26blog!
  •  Voitit Pikkukaupungin ja Herttasen kattauskisassa 50 e lahjakortin Herttanen Design&Deliin.
  •  Ihastuimme kuvassasi retro suksiin ja kutsuvaan kattaukseen! Lahjakortti odottaa nimelläsi Herttasessa. Kiitos osallistujille!

(på svenska blir det ungefär: Grattis @bar26blog!
Du har vunnit småstads och herttanens dukningstävling, Vi blev förtjusta i retro skidorna och den inbjudande dukningen!)


Det är ju alltid roligt att vinna sådant som man fått vara kreativ med. Under påsken hann jag dessutom och handla lite grejjer för min vinst.

Det blev en 4 l dryck bägare för varma sommardagar,den har kran och är lätt att fylla med is och något gott att läska sej med.
En emaljerad tvålkopp som skall komma i toaletten bara vi ändrar om där.
En nagelbordste och två emalj tvättfat,så vi kan göra oss av med dem vi hade i plast.


Grymt nöjd över dessa, såklart grymt nöjd över att jag även hade möjligheten att vinna tävlingen.

Följ mej gärna på instagram,där händer det dagligen något nytt,ni hittar mej på bar26blog.


2 kommentarer:

  1. Wau! Grattis!
    Förvånar egentligen inte - du borde ha fått pris för många av dina andra idéer också :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är verkligen en hejjare du,tack för det :) det värmer så fint.

      Radera