http://www.xmasclock.com/

2 maj 2014

Ett äkta maj väder

Vilken fantastisk morgon det varit,vi har inlett sommaren med mina närmaste vänner genom att besöka det ända äkta sommar Café i staden som idag var öppet för andra dagen detta år,sommar säsongen har alltså börjats,Tuhannen Tuskan kahvila pratar vi ju om.

Vi hann knappt in när Leena med ett stort leende önskade oss välkomna igen,vad roligt att vi hittar dit även iår..Kan man få ett bättre bemötande?
Alla åt vi något gott vilket hör till,vilket inte går att undvika,alla hemgjorda godsaker är "to die for".


Killarna delade på saft och bulla med smör öga,jag åt en dill/sill ostkaka och mina vänner åt en semla och en munk,nu är det verkligen sommar fastän det snöade riktigt ordentligt sedan på dagen,men det är ju det som maj väder är.

Och joo..har jag glömt att berätta att jag älskar färgen grön(?)..
Kolla in vilka way coola glasögon jag drog hem idag,inte något alla klarar av men helt as-grymma måst jag säga!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar